Ruben uit Amsterdam storytime FamilieNieuws

Ruben uit Amsterdam verloor zijn vrouw Cher

Ruben uit Amsterdam verloor zijn vrouw Cher

Storytime
Hallo lieve mensen, lezen jullie hier het verhaal van Ruben uit Amsterdam. Hij wil zijn hart luchten na zijn grote verlies. Geef het door:
♥♥♥
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, Denise, maar misschien lucht het op om dit te delen. Afgelopen maart is mijn vrouw Cher overleden. Ze was pas 39 jaar oud. Het voelt nog steeds raar om het op te schrijven. We waren al bijna vijftien jaar samen, ze was ook mijn beste vriend. Met haar deelde ik alles.

Wonen in Amsterdam

We woonden samen in Nederland. Hadden net een huis gekocht in Amsterdam. We zijn vroeg getrouwd maar Cher wilde wachten met kinderen. Tot later. Zo jammer. Ik ben nu helemaal alleen.

Sinds die dag lijkt de wereld stil te staan, terwijl alles gewoon doorgaat. Ik probeer mijn werk weer op te pakken, ik ga naar buiten, ik doe alsof, ik lach met mensen maar diep van binnen ben ik leeg.

Kijk, ik ben een man. Iedereen zegt steeds dat ik sterk moet blijven en dat het wel beter zal gaan, maar die woorden doen me niets. Sterk zijn lukt me niet hoor. Ik ben gewoon de helft van mezelf kwijt. Alles is zo snel gegaan..

Weduwnaar

Ik ben nu 41. Mensen noemen we weduwnaar. Ik hou niet van dat woord. Het voelt niet goed. We hadden nog zoveel plannen samen: reizen, bouwen in Suriname. En natuurlijk kinderen krijgen. Onze droom. Ik weet niet waarom we zo lang gewacht hebben. Had ik haar maar overgehaald.

Mijn vrienden zeggen dat het alsnog kan. Met iemand anders. Boi, hoe dan? Ik kan me niet eens voorstellen dat ik met een andere dame slaap, laat staan kinderen maak. Cher was mijn meisje.

Ik schrijf omdat ik niet echt met mensen kan praten. Vooral voor mannen is het moeilijk. Je moet altijd sterk zijn, zegt iedereen. Ik zeg jullie dat ik ook huil, elke avond bijna. En het voelt goed.

Cher was druk en nu zit ik in een stil huis.

Het gaat goed

Mensen vragen vaak hoe het met me gaat en ik zeg meestal goed want niemand snapt het. Maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe het met me gaat, ik hoop dat het echt snel over gaat dit gevoel. Misschien wordt het inderdaad minder maar nu gaat het niet hoor. Erger zelfs. Vooral hoe ik haar ook ruik zodra ik het huis binnenstap. Ik zoek haar maar ze is er niet. Ai Boi, dede hatti. Nu weet ik wat mensen voelen.

Het komt wel goed met mij. Maar als iemand tips heeft, dan zijn die welkom. Veel liefs van een hele verdrietige getrouwde man.
Ruben

Ook je verhaal delen?

♥♥♥
Lieve mensen. Ik heb heel wat verhalen om met jullie te delen. Liefdesverhalen, rouwverhalen en/of hulpvragen. Heb jij ook een verhaal dat je wilt delen of wil je (relatie) advies of gewoon je verdriet van je af schrijven? Stuur jouw verhaal. Wil je ook eens persoonlijk met mij praten over jouw leven? Plan dan een consult in. Je mag me appen of mailen. Groetjes van Denise van FamilieNieuws. Je hoeft er niet alleen voor te staan. P.s. De verhalen zijn soms een beetje aangepast zodat niemand herkend kan worden.

Lees ook:

Vier zusjes omgekomen tijden woningbrand | Buitenland | Waarschuwing voor ouders

Mijn vrouw haar minnaar verscheen op haar begrafenis

George uit Suriname over het verlies van zijn dochter | Video

Nu je toch hier bent. Lees ook: